اس ام اس عاشقانه جدید
 
درباره وبلاگ


سلام! خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی داشته باشین!


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 67534
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

اس ام اس پاپیل
پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:عاشقی بد دردیه عشق عاشقی جانان, :: 15:55 ::  نويسنده : Sajad

خداياحكمت قدم هايي كه برايم برميداري برمن آشكاركن تادرهايي كه بسويم ميگشايي ندانسته نبندم ودرهايي كه به رويم ميبندي به اصرارنگشايم.

_______________________

  به يادت آرزو کردم که چشمانت اگر خيس شد به شوق آرزووووووووو باشد نه تکرار غم ديروز... 

 _____________________

شهر من رو به زوال است تو بايد باشي، دل من زير سوال است تو بايد باشي، فال حافظ زدم آن رند غزل خوان ميگفت: زندگي بي تو محال است تو بايد باشي

_______________________

عاشقي را شرط اول ناله وفرياد نيست /تا كسي از جان  شيرين نگذرد فرهاد نيست /عاشقي مقدور هر عياش نيست /غم كشيدن كار هر نقاش نيست /

______________________

 دختری به کوروش کبیر گفت:من عاشقت هستم.کوروش گفت لیاقت شما برادرمن است که ازمن زیباتر است و پشت شما ایستاده.دخترک برگشت ودید کسی نیست.کروش گفت:اگر عاشق بودی پشت سرت را نگاه نمیکردی

______________________

سيب سرخي رابه من بخشيد  ورفت , ساقه سبزدلم راچيد ورفت, عاشقي ها ي مرا باورنكرد , عاقبت بر  عشق من خنديد و رفت,اشك در چشمان سردم حلقه زد,بي مروت گريه ام راديد ورفت

______________________

مردان در عشق به وسعت نامتناهى نامردن گدايى عشق ميكنن تا زمانى كه به تسخير قلب زن مطمئن نيستن اما همينكه مطمئن شدند نامردى را در حد مردانگى به انجام ميرسانند.شريعتى

______________________

گاهي دل انقدرتنگ ميشه كه گريه هم كم مياره يه حرف خيلي ساده هم گاهي چقدغم مياره خنده تلخ آدماهميشه ازدلخوشي نيست گاهي شكستن دلي كمترازآدم كشي نيست بالارفتيم ماست بوداون پاينادوغ بودقصه عشق دنياانگارهمش دروغ بود

_______________________

دیروزبادسته گلی آمده بودبه دیدنم,بایک نگاه
مهربان,همان نگاهی که سالهاآرزویش راداشتم
و او ازمن دریغ میکرد,گریه کردوگفت:که دلش برایم تنگ شده است!میخواستم بادستهایم اشکهایش راپاک کنم امانشد...فقط نگاهش کردم...وقتی رفت سنگ قبرم ازاشکهایش خیس شده بود....

______________________

امشب ای ناز چه دلتنگ نگاهت شده ام/باز ای مونس من چشم به راهت شده ام/برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید/ چون که دیوانه ی ان چهره ی ماهت شده ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب